0

Sommarkavalkad

Mina kära!
Har fört över en massa foton från min telly och därför kommer jag bjuda på lite kort från sommaren 2017.
 
Njuter av sensommarsol och den bjöds vi inte särskilt mycket på denna sommar
 
Mina barnbarn från USA joinade oss och vi fick nuta i fulla drag
 
Nixon leker och njuter av svensk sommar
lilla söta Magnolia sover utomhus när mamma och Delilah är ute och handlar
 
Ida och Magnolia
Lassemannen och jag fikar i Ystad och njuter sommaren
 
 
 
Finaste Patrik filosoferar med Noah
 
Jag bjöd mina underbara döttrar på indisk mat och så njöt vi tillsammans vid havet
 
Finaste Ida och Patrik mina underbara
Mitt fina hjärta mitt barnbarn Felix
 
lilla prinsessan Delilah
 
Jenny med Maggie
 
Härligt bad hos Caroline och Jesper
 
Finaste Margit fyller 21 år
 
middag på Basilika
 
Min fina Margit
 
min fina syrra Ida
 
 
Caroline och Ida
 
noah och snart bär det av hem igen till USA
Mina minsta Margit och Pontus
Mina fina hjärtan
 Njut hösten och du det kommer mera snart!
 

love Susanne

Kommentera här: