1

Ont i halsen, skadat ledband och allt är vackert på dig

denna vecka började min hals värka! Det är i och för sig väldigt länge sedan nu! Men virus hittar sina offer skoningslöst! Och nu var det min tur! Hoppas mitt immunförsvar är på topp! Jag hjälper det på traven med att bjuda på Ingefärsshot!


Jag behöver verkligen klippa mina toppar! Känner att det är svårt att borsta igenom och ja nu händer detta på måndag i och för sig! Det skall bli skönt!

Så imorse berättade jag för att jag kände att håret inte var fint! Då sa min man att allt på mig är fint! Jag blev jätteglad och så rikt välsignad är jag som fått en sådan man!

Så när jag idag vid slutet avin arbetsdag gick och pratade i mobben, råkade jag kliva på en sten och vred foten så ledbandet blev skadat!

Ja så kan det gå när inte haspen är på!
Men nu är det fredag! Jag njuter i fulla drag! 
Love Susanne

Kommentarer:

1 Malla:

skriven

WOOOOW vilket fint hår du har!!!

Svar: Tack fina!
susanne

Kommentera här: