0

Bokmanus på mitt USB-minne!

Kära!
när jag slutade min tidigare anställning sparade jag ner nödvändigt info samt bilder på ett externa minne.
Igår behövde jag det och letade febrilt!
Svetten lackade i pannan och jag trodde att det var kört for ever med detta!
Idag tittade jag lite mer noggrannt och vips låg det där precis framför mig och så glad jag blev.
 
Jag har bland annat mitt bokmanus sparat på den och som ni vet kommer jag ju skriva en bok som jag tror blir spännande och givande. Jag kommer att skriva om mitt öde här på jorden och jag vet att de flesta inte ens varit i närheten av det jag har gått igenom.
 
Nu skall jag lägga undan det på ett säkrare ställe där jag med säkerhet kan hitta det när jag behöver det.
 
Härlig veckoslut är snart till ända. Nu arbetsvecka lurar på måndagen.
Om en månad åker vi till USA och hälar på underbar dotter med härlig familj. Detta ser jag verkligen fram emot.
 
Love Susanne
 
 
 
 
 

Kommentera här: