1

Överraskning till................

Finaste Rickad, Pernilla och finaste Alex och Sampa i Kötenhamn.
 
Samuel skulle spela i Danmark cup och då kom vi på den briljanta idén att åka över och träffa dem utan att de visste något.
 
vi hade en helt gudomlig dag och njöt i fulla drag.
 
 
 
 
Jag har många fina pojkar i mitt liv och här är tre av dem. Min rikedom och min välsignelse.
 
Så blev det bad i öppna havet vid Ishöj och vågorna slog härligt mot våra soldränkta kroppar
 
 
 
Lunch på Sunset boulevard och jag åt en marokansk sallad som var himmelskt god.
 
 
 
Till frukost åt jag en härlig fruktsallad som vi köpte på Hamlet som är en färja som går mellan Helsingborg och Helsingör
Nyttiga Susanne var i gång igen.
 
Fler bilder kommer senare eftersom vi vid femtiden skiljdes från son och sonhustru och barnbarn för denna gången.
 
love Susanne
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 jenny:

skriven

Fantastiskt!

Svar: Ja det känns fantastiskt i en mammas hjärta!kram
susanne

Kommentera här: