1

Lite bättre..............

nyser och nässprayen är jättebra att ta till.
 
Inte lika mosig i huvudet idag och glad är jag för det.
 
Fick en massa energi på jobbet i eftermiddag och kom in i ett flow och det kändes så bra.
Ikväll blev det köpepizza och imorgon följer jag med mannen till Hörby och tittar på TV-svängen som är en rallytävling.
Han är alltid så snäll och hänger med mig på loppis och sådant så imorgon får jag följa med honom och vi kan ha mysigt tillsammans.
 
Ha en fin natt och dröm sött under ert härliga täcke. För det tänker jag göra.
 
Jag har under några veckors tid vaknat typ vid tre tiden och legat vaken i cirka en timme. Det känns så jobbigt och hoppas att den kommande natten blir perfa.
 
 
fina fräscha babyspenat som förgyller vår smoothie nu helt enkelt
 
 
 
 
 
nya fräscha tomater mannen köpt idag från tomatens hus
 
 
Och så en fin bild från min fina Margit som är ute med Ida och festar till det ikväll
tänk vad tiden går!!!
 
 
 
För ett par år sedan var Margit mycket kortare än jag och hon sa: tänk när jag blir lika stor som du och nu är hon 20 cm längre.
 
Love Susanne
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Fina Margit vilken vacker kvinna hon har blivit :)

Svar: Ja hon är riktigt fin och hon har blivit så vuxen helt plötsligt.kram
susanne

Kommentera här: