0

Önska dig..................

 

Önska inte att allt var lättare, önska att du var bättre.
Önska dig inte färre problem, önska dig större skicklighet.
Önska dig inte mindre utmaningar, önska dig större visdom.

- JIM ROHN

En ängel vikskade i mitt öra
så tyst så ingen annan skulle höra
För varje steg du tar
jag finns med dig i alla dina dar
Min lugna röst du får höra
när något besvärligt du skall göra
när du ett svårt beslut skall ta
genast som ett änglastöd finns ja..........

som en trygghet och en värmande hand
bara grip tag i den så varm så
behöver du ej ensam vara
utan du kan få hjälp av en stor himlaskara

Min käre vän valet är inte svårt
men du måste så sensibel vara
att du förmår besvara varje liten gest
från en liten himmelsk gäst

Så min kära: Valet är ditt och jag har gjort mitt/
Susanne Ohlsson

Kärleksfullt Susanne

 

Kommentera här: