0

Tacksamhet för att jag fått ytterligare en fin dag till mitt liv....

Kära!

Jobbet slukar en hel del tid.
men jag har mina underbara barn och min fine man.

Idag har vi umgåtts en hel del efter jobbet och ätiti kvällis på Max. Alltid roligt med kvalitetstid med sin fina familj.
Caroline, Jenny och Milo har också varit hos oss och myst ikväll.
Milo fyller tre år snart och på lördag blir det födelsedagsfest med spineldelmannentema och jag köpte faktiskt en dress som han blev helt förtjust i.
Tänk vad tiden går och så roligt att glädja sina barnbarn med.
Jag är så tacksam för kvalitetstid med familjen.

Imorgon är det teamdag och vi skall vara vid havet, nämligen vid Förslöv.
Så underbart med havet och bara njuta av naturen och mina fina kollegor.

Ha en fin kväll!

Love Susanne

Kommentera här: