0

Bättre är jag................

och att visa uppskattning och bekräftelse är livsviktigt!

 

Kära!

 

Medicinen verkar sakta men säkert och jag tillfrisknar bit för bit.Skall bli riktigt skönt att bli sitt gamla jag igen och att min forna energi kommer tillbaka.

Att säga fina saker och uppskattande ord är det man har med sig under dagen och sitt liv helt enkelt.

Att bekräfta varandra och ge varandra uppskattande ord och kommentarer är som balsam för själen och man har något positivt med sig istället och livet och livsvandringen blir så mycket lättare då.

 

Jag har en strategi och den är att när jag kommunicerar med någon så utgår jag från hur jag känner och hur jag upplever utan att rikta kritik mot någon annan.

Mina känslor och mina upplevelser kommer från mig och det kan ingen säga är fel eller att jag är fel

 

Detta är min strategi och givetvis felar jag med men skall alltid ha detta i åtanke.

 

Njut söndagen min vän!

 

Love

 

 

 

 

Kommentera här: