8

Nu kommer en liten tävling......Kärleken övervinner allt

på min blogg som jag utlovade!

Vill du vara med? Det skulle jag verkligen uppskatta.

Gör så här om du vill vara med:

Skriv en kommentar om du vill vara med och vill du ha dubbel så stor chans så länka även om tävlingen i din blogg. Tävlingen håller på till den 7 juli.

Det här är vad ni kan vinna:



Ett fint chabbychic kort som jag köpt på http://www.shabbychickort.se/tavling.html

Så några fina armband att ha till en fin klänning eller annat som passar.



Lycka till sägar jag från mig Susanne

Vill bara visa er en härlig och inspirerande bild just nu i dessa midsommartider.

Kommentarer:

1 Jannica:

skriven

Jag är med :)

2 Pernilla:

skriven

Jag är gärna med! Blev kär i armbanden! Kram!

3 susanne:

skriven

Jag noterar att ni vill vara med Jannica och Pernilla

kram Susanne

4 Ida:

skriven

Jag e såå gärna med kära mor! <3

5 susanne:

skriven

noterar att du vill vara med finaste IDa

kram

6 Jossan:

skriven

Jag alskar verkligen shabby chic sa det ar klart att jag ar med anda fran andra sidan jordklotet. Love you

7 Carran:

skriven

jag är gärna med i tävlingen mamma..fina priser utlovas och då är jag med;)pusskram carran

8 Jenny:

skriven

Im in!

Kommentera här: