1

summering av söndagen....

Kära!

Barn och och mitt lilla barnbarn Milo har idag varit hos mormor på besök. Vi var en sväng på loppis och han var så snäll att jag bara blev stum 



Tyvärr hittade jag inget. Blev intrsserad av djupa tallrikar, retro, som kom från Arabia. Det var 11 stycken och kostade 200 kronor. Det fanns även en lampa som jag eventuellt kan åka ner och köpa nästa söndag.
Lampan som jag gillade var blå med vit skärm. Blev överförtjust. På lördag och måndag är det en loppis som Pingskyrkan har och som jag skall besöka så fort jag har möjlighet. Jag skall köpa en kockums såpa kopp som fanns när jag var liten. Den finns för övrigt på tradera att hitta.
KOCKUMS SÅPA BURK


Kycklinggrytan som jag gjorde ikväll utföll till belåtenhet och alla gick ifrån matbordet mätta och belåtna. Snart återstår bara lite förberedelse inför morgondagen som är fullspäckad med möten och besök. Solsidan skall jag givetvis se för det är ett program jag verkligen gillar.

Nästa vecka blir det tre träningspass igen och hoppas att det blir en fin vecka!

Nya rena lakan skall jag snart krypa ner i och bara njuta och somna gott och tryggt och summera en härlig sönda.

Love Susanne



Ljuvlig kvällsmusik till er från mig!!!

Kommentarer:

1 Jannica:

skriven

Hoppas du har haft en underbar helg och har nya krrafter till den nya veckan :)

Kommentera här: