1

Näsdukarna kom väl till pass.....

när jag tittade på fiilmen Hachiko.

Kära!



Film på Bonzo



Den var så fin och innehöll verklig kärlek från en hund till en människa. Så är det nog med kärleken från våra djur. Den är villkorslös.

Både min äldsta son och Margit och många fler sa att det var en tårdrypande film och det var den minsann.
Jag är glad att jag tagit mig tid att titta på den och den var verkligen värd att se.

Ibland när tårarna börjar rinna blir det liksom att fler sorgliga händelser spär på ens ledsenheter och helt plötsligt är det så lätt att gråta mera.

En passande dikt som jag har hiittat på nätet:

Tusen tårar glimmar som ett
 hav som aldrig blir til is
Kylan fryser ute alla
känslorna som aldrig blev tillräckligt bra
Tusen tårar blir till is i ett
hav som flyter iväg
En ängel uppenbarade sig.......


Love Susanne

L
LoveLove

Kommentarer:

1 annemon:

skriven

Fin hund du har, och en fin dikt som du hitttat.

Kommentera här: