10

Dags för tävling på min blogg!!!!!

Nu kommer den! Tävlingen alltså!

Jag är den som alltid håller vad jag lovat.
Jag har noga planerat vad jag lottar ut:



Kära!

Ja nu är det tävlingsdax på min blogg!! Vill du vara med?



Det ni är med och tävlar om är en fin sak, nämligen detta:

Det är ju i och för sig tre saker!





Alltså en underbar handduk, en olivtvål och en fin tvåkopp att ha denna naturliga tvål i.
Tänk om det är du som blir lycklig ägare till detta lilla spaset. Jag vet inte men man måste våga för att vinna.
Lycka till och du kom igen och tävla nu.

Sprid gärna detta vidare så det blir många som deltar.


Vill du vara med så skriv en kommentar till mig så får du en biljett.

Samtidigt vill jag att du skall skriva vad din egodag skulle innehålla så får vi se vad jag som enväldig domare anser vara det bästa.



Länkar du dessutom till min blogg så får du två biljetter.

Lycka till!

Tävlingen avslutas den 15 mars.




Love Susanne

Kommentarer:

1 Malla:

skriven

Jag vill va med !:D<3

2 susanne:

skriven

Klart du kan vara med

Susanne

3 Jannica:

skriven

Klart jag är med :)

När jag kör min "take care" dah brukar jag först ta fotbad men fotsalt , sedan filar jag fötterna och har två olika salvor. Mycket salva sen en plastpåse och raggsockor så de får vara så en stund. Under tiden de sjunker in brukar jag ha hårinpackning och ansiskmask, ansiskmasken kan jag ha gjort själv eller köpt, det varierar. Sen brukar jag fila naglarna och måla dom och även klippa tånaglarna innan fotbadet. Är brynen buskiga så ryker litte hår där med :P Och massa ljus, levande ljus, spikmattan med för att koppla av efter allt.



Har länkat dig här för två lotter

http://jannicaaenneby.blogg.se/2011/february/tavlar-30.html

4 gertie:

skriven

jag är med. Min egodag tillbringar jag på Ystad saltsjöbad. I deras SPA - avdelning med både inomhus och utomhus jacuzzi och varmvattenbassäng. Det är avkopplande i värmen och mjukar upp alla muskler på ett bra sätt. jag går dit ensam och bryr mig bara om mig själv. Jag känner mig som en ny människa när jag går därifrån. När jag kommer hem tänder jag ljus och kryper ner under filten med något bra att läsa. Kramar

5 Jossan:

skriven

Klart man ar med morsan!

Eftersom jag har en vild fantasi flyger jag over dan till Hawaii och snorklar bland fiskar och koraller. Bart far mer an garna gora mig sallskap. Sedan aker vi vidare till Sunset beach och bara njuter av pudermjuk sand och vatten klarare an kristall. En eller flera goda drinkar, en massa god frukt med farsk annanas smaskas det pa i massor. Kanske att man kan lyxa till det med en harlig helkroppsmassage pa stranden. Pa kvallen blir det en underbar middag och dagen avslutas med en natt pa femstjarnigt lyxhotell. Mmmmmm...sa underbart

6 Monika:

skriven

Jag är hemskt gärna med :)

7 Monika:

skriven

Glömde ju :)

Min egodag blir nog massage o bubbelpool o en god middag :)

8 Carran:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen:)



En snabbvisit till Paris hade passat mig bra med god fransk mat och shopping i massor:)



Kram

9 Jenny:

skriven

Hej!

Jag är med=)

Min egodag består av att stiga upp, vara tacksam för att ännu en dag få vakna och vara frisk och ha alla nära och kära omkring mig. Sen dricker jag ett glas vatten, doftar på mina aroma oljor. Låter milo spela på gongen samtidigt som jag utövar yoga. Sen dricker jag en kopp te och bara "är" i nuet. Pussar på Milo som jag sedan tar med till stranden för en lång härlig prommis i solen!

10 annemon:

skriven

Jag vill gärna var med i din tävling, men någon egodag har jag aldrig haft behov av, kopplar gärna av i ett varmt och skönt skumbad och bara myser.

Jag har även länkat till din blogg.

Kommentera här: