2

Vinterbilder......

blev det idag när jag var tvungen och avreagera mig!

Kära!



Ibland underar jag över hur det står till med mig själv och mitt minne egentligen?!?`


För att beskriva detta kan jag berätta följande:


Igår när jag skulle göra min smoothie höll jag på att hälla både ägg och mjölk i ett glas cocacola som stod på diskbänken. Helt galet alltså. Stressad eller bara lite förvirrad, eller bådadera.

Idag när jag satt på möte på jobbet kom det över mig om jag hade dragit ur sladden till kaffebryggaren. Jag var väldigt osäker och när inte ens min man visste som brukar ha mani på det, klarade jag inte av att sitta kvar på jobbet utan valde att köra hem och kolla.


När jag kom hem var naturligtvis sladden urdragen. Bra så långt, men hundarna hade bitit sönder min fina värmeljushållare i snäckskal. Den låg i småbitar och matte blev galen. ´Visade verkligen mina hundar att jag blev jättearg.

För att avreagera mig så tog jag fram kameran och fotade lite fina vinterbilder. Kändes skönt att lägga ångesten där och jag blev kreativ och allt kändes riktigt bra kan jag säga.




Så en torkad blomma från i somras med budskap som jag tycker passar






Så till en av mina älsklingar nämligen en liten ängel i snön



Så till en av mina busar som jag hoppas lär sig snart och blir en klok och lydig flicka


och hennes busig brorsa Bonzo



Så till slut en solnedgång i vinterskrud tagen idag från Smöris



Bedårande vacker och fotografen är min lilla Margit



Summering av dagen är att jag trots glömska, stress, arg på hundarna, ändå haft en fin dag. Jag har fotat,  ätit lunch med mina flickor Caroline och Ida, lagat middag, umgåtts med min härliga familj, eldat i braskaminen och bara fått var Susanne och mått bra egentligen.

Imorgon är en ny dag med annat innehåll. Tacksam är jag för varje dag jag får uppleva.

Min man har bokat flyg och hotell Radison till den 17 december, då vi är med på underbare Patriks examen och ser när han blir klar officer. Skall bli roligt"

Kärleksfullt Susanne

solen går ner över Danmark och havet


Om ni vill lyssna så kommer en härlig låt här!

Kommentarer:

1 Jannica:

skriven

Bra sätt att reagrera sig på. Klart man ska visa hundarna va de fel. Har med hundar och de kan öra lite som de vill :P jätte fina bilder! Duktig :)

2 Susanne:

skriven

TAck JAnnica!

Uppskattar dina kommentarer och dina uppmuntrande ord

ha det gott

Susanne

Kommentera här: