2

zickzacktråd.....

fick jag idag i mitt vänstra öga!!!!



Kära!

Idag när jag och min man gick ut med hundarna var det mycket varmt. Så varmt att jag fick ett litet migränanfall som började med den välkända zigzagtråden. Efterhand avtog den eftersom jag tog en liten tablett. Sedan fick jag lite, lite värk i huvudet som hastigt och lustigt försvann. Så känslig har jag blivit.

Men sedan förflöt dagen och allt var bara så perfekt en dag kan vara..Något trött blev jag men jag kunde ta det lugnt i alla fall så vila har jag verkligen gjort.

Pontus jobbade med sina jordgubbar..


Goda jordgubbar har han försett sin familj med nu ett tag och dessutom tjänar han sina egna fickpengar vill jag lova



Margit har kommit hem från sin kompis Alva från Ven tidigare idag

Sedan har jag lånat några fina bilder på mina kära döttrar med barnbarn





Midsommarfin Jenny och Milo


En liten duktig Noah som kan suga med sugrör



en fin älskad dotter Josefine och fina Noah som nu bor i Arizona
Idag värker mitt hjärta av längtan efter dem


En fin Nois på promenad i sin nya vagn



så här ser solnedgången ut i Arizona


så här ser solnedgången ut i Smöris


Love Susanne

God natt och dröm sött!




Kom till ro till denna underbara hymn

Kommentarer:

1 caroline:

skriven

så fina bldr mamma..synd jag inte kan komma imorgon, vi ses på fredag i bjuv i stället:)godnatt önskar jag dig!

2 Susanne:

skriven

Tack Caroline!

Tack för försöket i alla fall. ses på fredag

kram mamma

Kommentera här: