2

Tröttheten gör sig påmind....

eftersom nu det är dags att krypa ner i sin goa och varma säng!

Kära!


Som jag tidigare berättat är jag ledig nu i fyra dagar och kommer bara att vara.
 Känns skönt!

Nästa vecka på fredag har jag beställt tid för något som kallas bodyscrub. Trollar bort döda hudceller och torrknastrig hy med hjälp av en skön kroppsskrubb i sommar. Detta kommer jag att unna mig på salong. Det är så här att det finns bara en av mig själv och jag är skyldig mig själv att ta hand om mig så jag har det bra och håller länge.





Så mina kära vänner!
Jag vill avsluta med några tänkvärda ord:

Det finns människor
med sådan utstrålning
så behagliga, vänliga,
som sprider sådan glädje.
att du i deras närvaro instinktivt
känner att de gör dig gott,
När de kommer in i ett rum,
är det som att tända ett ljus där.


Sov gott och vi ses imorgon!!!
 




Love Susanne

Kommentarer:

1 hjördis:

skriven

Godförmiddag, du skriver så fint och tänkvärt på din blogg och har så vackra bilder, du som jag gilla änglar. Ha det riktigt bra på dina lediga dagar. Här skiner solen i dag så nu ska jag bara njuta.

Kram kram // Hjördis

2 susanne:

skriven

Tack Hjördis för dina fina och värmande ord. Njut av solen och koppla av med det som du tycker om.

Kram Susanne

Kommentera här: