6

Återigen hemma...........

efter en fantastisk helg!

Kära!

Det har varit en fin resa och vi har fått fira Lasses son som fyllde 25 och mitt barnbarn som fyllde 11 år.

Underbara människor och fantastiks mat har vi också fått.

Det har varit enormt kallt men solen har strålat från en klarblå himmel.


Lite färdkost för mig,
Fullkornstunnbröd med skinka och en med mjukost


Vi stannade vi Brahehus och åt medhavd matsäck.



Gudomlig utsikt så man häpnar





Istappar från en balkong fick bli föremål för mitt fotande




Massor med snö men en sol som letar sig igenom tät skog



Hänförande utsikt med varma och härliga strålar från solen


Jag fick en fin hälsning från min änglason då solen visade sig och spred sig ändå ner till oss när vi pyntade graven. Är det inte underligt så säg????

Avslutar med en bild från min änglasons och min brors grav



Känns både sorgset och härligt att besöka dem.


Återkommer med fler bilder en annan gång.

Mycket kärlek från Susanne



Kommentarer:

1 Ida:

skriven

kul o ha er hemma igen :):) <3

2 Susanne:

skriven

Tack Ida!

Tack för att ni passat hundarna

kram mamma

3 annemon:

skriven

Hej Susanne fina bilder du tagit på er resa.

Önskar även dig en trevlig alla hjärtans dag.

Ha de bra nu med en alla hjärtans kram annemon.

4 Carran:

skriven

tack för resan ner mamma, tur att det timade så bra med när jag behövde vara hemma:)trevlig alla hjärtans dag önskar jag dig kära mor:)

5 Beata:

skriven

Härliga bilder och säkert en fin resa! Jag önskar dig en kärleksfull dag på Alla hjärtans dag! Hjärtevarma kramar från mig! ♥♥♥

6 Pernilla:

skriven

Alltid lika kul när ni är här och hälsar på! Alla hjärtans kramar till er från oss i skogen!

Kommentera här: