0

inte tillgång till appar i min iphone

men det är snart rättat så allt blir som vanligt igen.
Tack och lov.
Idag är det andra dagen på mitt  nya liv eftersom jag nu gått ner 40 % i arbetstid då jag valt att vara lite ledig.
Jag åker nu på lite loppisar och troligen äter lite lunch ute.
Jag fixar även i hemmet och nu är sängarna bäddade, stukit tvätt har jag och disken är i maskinen. Badrummet har fått en rejäl rengöring och finliret är snart klart där inne.
 
Ha en fin dag.
Igår var en lyxig dag för mig.
Ansiktsbehandling med massage som jag fått av mina barn i 65-års present. Så en god räkmacka på det.
Vad sägs om det minsann,
Jag fick nästan nya mig i armen för att det verkligen var sant och att det var jag som fick uppleva detta.,

Bilder kommer senare.
Love Susanne
 

Kommentera här: