0

65 år, träning och när kommer värmen?

Blir så less och uttråkad när det tom snöar fast det snart är april.
Troligtvis kommer värmen snabbt och utan att vi riktigt fattar det.
 
Nu skall jag träna lite hemma. Jag har köpt en matta och har hantlar och så givetvis musik i öronen i mina lurar.
 
 
Jag har slarvat lite med godis och sådant men efter påsk blir det rutiner med nyttigheter samt inget socker.
 
 
Här  kommer några till bilder från restaurangen vi firade min stora dag då
 
Finaste Ida och Pontus
Pontus och barnbarnet Milo
Finaste Patrik och barnbarnet Elliott
 
 
Fina Jenny med Carolines man Jesper
En av mina juveler till Margit
 
David med fina dottern Caroline som snart får sin andra lilla gosse och Felix syns lite i ena hörnet
 
Jag ni ser väl själv att det var en helt underbar middag med härliga människor, god mat och underbar miljö
 
Ha en fin natt!
Love Susanne
 
 

Kommentera här: