0

äntligen framme och mitt huvud höll på att srämgas av oro

Mina tre minsta juveler har ju rest på gemensam semester till Thailand.
När jag trodde de var framme ringer sonen på facetime och säger att de landat i Turkmenistan.
Planet hade fått fel på generatorn och varit tvungen att vända.
Barnen fick vänta i 24 timmar innan ett nytt plan hämtade och förde dem till sitt slutmål,
I detta land som de var i är ett stängt land och ingen internet är tillgänglig där.
https://www.sydsvenskan.se/2018-03-08/charterplan-fran-kastrup-tvingades-landa-i-turkmenistan
 
 
Jag fick inte tag på mina juveler och det kändes hemskt.
Hvuvudet värkte och jag var illamående.
Vi ringde till Tui och fick reda på att ett nytt plan skulle hämta dem typ halv sju.
så äntligen klockan tre i natt ringer en av mina juveler och säger att de är framme och att allt gått bra trots allt.
Tack moder jord.
Jag har haft kontakt med dem via instagram där också en livevideo spelats upp och det känns bra i mors hjärta.
Huvudvärken är borta och jag vet att under 14 dagar är mina barn framme och har det mysigt.
 
Ha en fin fredag och krama varandra hårt.
 
De tre barnen i mitten och på högerkanten är det!
Min andra son är kattvakt.
Love Susanne
 
 
 
 

Kommentera här: