0

Tårar..........

Fredagen gick i ett tecken av mental och känslomässig trötthet.
 
Vi var hos min bror och hjälpte till med att reda upp saker och ting efter det att hans sambo gått bort.
Att vara sambo och inte ha skrivna testamenten kan ställa till det vill jag lova.
 
Min bror har i stort sett inget att säga till om gällande sambons tillhörigheter utan det är hennes barn som är de aktiva i detta sammanhang.
 
En gammal man som är märkt av sorg och olika livsöden blir liksom så liten och utsatt och barnen sparkar på någon som redan ligger och kippar efter andan.
 
En liten skärva kan man säga finns kvar av min bror och hur och vad skall han sätta emot fyra giriga pengahungriga ungar. Nej inget kan man säga.
Hemmet rensades av barnen och min brors hem blev liksom skändat och tomt.
 
Tur i alla fall att vi kunde vara ett stöd för min bror så gott det nu gick.
 
Efter denna dag var jag så slut att min hjärna kändes liten och förökrympt på något sett.
 
När vi kom hem vilade vi en stund sedan tog vi ett härligt bad i havet och svalkade av oss dagens jobbiga händelser.
 
Men för allt i världen skriv testamente och se till att skydda det du kan för dig själv och dina efterlevande.
Lämna en människa som gör dig illa och ljuger innan det är för sent och vederbörande ligger med näsan i vädret fyra meter under jorden. Då är det försent!!!
 
Love Susanne
 
 
 

Kommentera här: