0

Vaken sedan klockan fem imorse......

så snart somnar jag visst i soffan!
förreste har redan gjort det några minuter.
 
Imorgon är sista dagen att jobba för den här veckan. Sedan några dagars ledighet och en massa mys.
 
Middagen i dag bestod av:
Zuchinibiffar med stekt lök och en massa grönsaker. Så stekte jag en skiva surdegsbröd och lade allt det goda ovanpå och vips hade jag gjort en god och närande middag.
Så har jag förberett min smoothie tills imorgon som beståd av laktosfri kvarg och hampafrön, kokosolja, banan, blåbär och mango och lite vatten och juice, som jag mixade i min vitamix. Den toppas med färska blåbär och lite frön och kokoschips. Smarrigt va? Vill ni ha recept kan jag fota av det och lägga ut.
 
Skönt att ha maten klar tills imorgon.
Jag lägger upp bilden snart från min telly. På mackan med biffen alltså.
 
Nu känner jag mig slten trött och jag tror att jag snart kryper ner i min härliga säng och drömmer sött tills klockan väcker oss i morgon bitte.
 
Love Susanne
 
 
 
 

Kommentera här: