0

Liten sväng på staden Landskrona och städning i min walking closet

Hej!
Idag åkte vi inte så långt utan bara till vårt lilla centrum. Vi shoppade lite och sedan handlade vi lite grejor på ÖoB så nu räcker det en månad till ungefär.
Skönt att storhandla tvättmedel och sådant så vet man att det finns.
 
Nu blir det lite plock i min Walking Closet.
 
Måste ta ett tag med damsugaren och svabben och plocka runt lite bland prylarna.
 
Jag hittade en liten söt kaffekanna som man fick när man fikade på café när jag var ung och fräsch.
Det är en rörstrand kanna men märket kan jag inte riktigt se men så fin den är!
 
Jag tar lite bilder så ni får se!
 
 
 
Ett litet miniväxthus med frö från röd paprika.
 
 
Tog lite bilder från min Walking closet
 
 
 
 
Ett smyckeskrin i äkta skinn som jag snart skall fylla med lite "juveler"
 
 
 
 
 
Min änglason Daniel finns också med mig i mitt eget rum
 
Love Susanne
 
Varså god lite härlig musik med lite vackra bilder så ni verkligen kan njuta!!!
 

Kommentera här: