4

Idag fyller min änglason år................

Grattis finasaste Daniel min fine änglason!
Du har även namnsdag och ditt namn betyder "den av Gud utvald"
 

Min lilla änglason du fattas vid vårt julbord

Min sorg finner inga ord

Tacksamhet och kärlek i mitt hjärta finns

Minnen är det enda som jag i mitt hjärta minns

 

Dina paket du aldrig öppna får

Och ibland jag fäller en tår

sorg och saknad i mitt hjärta för alltid finns

men även glädje och kärlek för dig min lille prins

 

Tiden snabbt ilar fram

Snart jag åter får ta dig i min famn

Även om mitt hjärta ibland blöder

tro och hopp får bli min lyckoklöver

Din Änglamma

 

 

 

 

 

 

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Grattis finaste Daniel 💜

2 Ida:

skriven

Grattis finaste Daniel 💜

3 Ida:

skriven

Grattis finaste Daniel 💜

4 Ida:

skriven

Grattis finaste Daniel 💜

Svar: Tack finaste IDa!Kärlek till dig!
susanne

Kommentera här: