1

Vi blev mycket väl omhändertagna av min syster och hennes man!

Godmorgon!
 
Vi hade en underbar kväll igår och blev bjudna på en helt fantastisk middag.
Desutom blev vi bjudna på en underbar trädgård med blommande och fräscha växter och med små oaser där man kan sitta och njuta av solen i alla väderstreck.
Så underbart var det!
Tack fina syster yster!
 
Jag fick med mig en fin bild tagen av mig när jag var runt 40 år och sjubarnsmamma tror jag då.
Vill bara dela med mig av den till er och ja det är roligt med minnen helt enkelt!
 
 
 
Ja tiden den går och jag är oerhört glad att jag har hälsan och att jag mår bra och att jag idag verkligen vet vem Susanne är och att jag hittat min egen identitet på ett helt fantastiskt sätt!
Här har jag min nya Desigual klänning på mig och strålar ikapp med solen!
 
Love Susanne
 

Kommentarer:

1 E-K:s värld/Leva-Kerstin:

skriven

HALLO, VET INTE OM MIN KOMMENTAR GICK IVÄG ELLER INTE, MEN NU GITER JAG INTE SKRIVA OM HELA DEN
gODNATT

Kommentera här: