3

Druckit kaffe ute och njutit av både sol och min underbare man!

Hallå alla godingar!
Idag var jag tvungen att uppsöka tandläkare för att jag hade en spricka i min hörntand.
Jag var redan 7;45 hos tandis och allt var lugnt och stilla.
Solen spred sina härliga och varma strålar över mig och alla andra i Landskrona med.
På hemvägen köpte jag nybakta frallor och jag åkte havsvägen för att riktigt få njuta av havet och all dess aktivitet.
Jag mös i fulla drag.
 
Igår regade det en hel del och jag kunde fota underbara regenbågar som visade sig på himlens rund.
 
Idag blir det lite solande och läsning och ikväll skall vi på middag till min underbara syster och hennes man.
 
Love Susanne
 
 
 
Naturens underverk är så majestätiska och hela ens själ fylls på liksom.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Melinda :

skriven

så fin så!

Svar: Tack fina för kommentar!kram
susanne

2 JUNITJEJ:

skriven

Så fint med regnbågen!

Svar: Tack snälla du!🌸
susanne

3 E-K:s värld/Leva-Kerstin:

skriven

Hej på dig! Ja, du verkar verkligen ha varit i "nuet" mindfulness, skönt. Jaså du bor i Landskrona, då bor vi inte långt ifrån varandra för jag bor i Åsljunga utanför Örkelljunga.
Trevlig fredagkväll till dig.

Svar: Tack fina för kommentar!Nej det är inte så långt mellan oss!
Ibland är vi på loppis i Örkelljunga med.
trevlig fredag!
kram Susanne
susanne

Kommentera här: