1

Vilken tur att jag har reaktionsförmågan kvar........

för idag skulle jag åka ner till Ö och B och handla lite småsaker.
Jag kör på huvudled och ser att det står ett par bilar som skall korsa vägen.
Men helt plötsligt kör gubben rakt ut framför mig och jag måste tvärbromsa.
Rädd och skakad kommer jag snart till affären och får handla det jag tänkt.
Men vad hade hänt om jag inte haft sådan bra reaktionsförmåga som jag hade. Vill inte ens tänka tanken.
 
Detta köpte jag bland annat plus mycket annat!
 
Vi har bott i vårt hus i över 8 och och nu tänkte jag att det var dags att investera i en ny badrumsmatta och nu blev den blå med lite stjärnor på.
 
 
 
 
och eftersom vi gör så mycket juicer så hittade jag en fin flaska att ha dem i med.
 
 
Nu är fruktkorgen fyldl igen............
 
 
Bilder från vår juicing i går....som blev till smoothie faktiskt....
 
 
 
På måndag skall jag iväg och klippa topparna!
 
Love Susanne
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jannica Enneby:

skriven

Urs, otäckt när de blir sådär. Tur du hade bra koll på läget och hann agera!!

Svar: Jag är mycket tacksam för det! 👍
susanne

Kommentera här: