0

idag på lunchen................

köpte jag fina hårprodukter.
 
Kolla in och flera av mina kollegor på jobbet har provat och rekommenderat detta!
 
 
 
Jag själv återkommer när jag provat själv och då får ni mina synpunkter..
Annars har det variit en jättefin dag och nu är jag faktiskt ledig i tre hela dagar.
 
Har idag också köpt fina skinnstövlar och ett par vinterkängor.
 
Kolla in och vad tycker ni???
 
 
 
Dessa fick jag för en hundring och nu kan vintern komma. Snön med menar jag....................
 
 
Nya eller gamla gröna ljushållare och vas fick idag pryda mitt badrum....
 
Vita nejlikor hittade jag med och en krans med rosor köpte jag som skall representera min kärlek till döda som gått över och banat väg för oss helt enkelt!
 

 
Bilden på den fina kransen kommer senare! lovar er det!!
 
 
love Susanne
 
och du njut och bara var!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: