0

Vill berätta något underbart.....................

och det är att jag faktiskt mår lite bättre idag!
 
Kära!
 
Jag känner stor tacksamhet för det och börjar skönja ljuset i tunneln igen!
 
Hittade en fin morgondikt från Maria Helanders blogg som jag vill lägga ut på min blogg med.
 

Idag vill jag lyssna mer är jag talar.
Jag vill förstå istället för att döma.
Uppleva mer än jag visar.

Låt mig svälja min duktighet
och låta dig be om mina åsikter
innan jag beskriver min värld.

Jag kan inte hjälpa dig
om jag inte inväntar dig
och varsamt ser din inre kontur

I stillhetens rymd växer min kärlek
och i ljuset av din blick

 

Underbara ord och för att uppskatta andra måste man ju uppskatta sig själv först.

Njut dagen och jag tar minut för minut för att tillfriskna och att serva mina två sjuklingar som jag har hemma just nu, De ställer inte så stora krav, lite friskt vatten, lite mat och massor med mammakärlek vilket jag har i överflöd.

 

Love Susanne

 

 

 

 

Kommentera här: