1

Möte exakt..........

hela dagen och jag är ganska trött.

Kära!

Jag har i alla fall fixat med liten blommor med klippning och vattning. En maskin lakan är tvättade och snart får vi nya och härliga lakan i vår säng.

Jag har två dagar kvar att jobba denna vecka och idag var jag nära att köra ner till gymmet. Men så fort jag blir ok så kör jag ner till träningen.

Idag när jag gick till bilen kände jag faktiskt att det var vår i luften och jag tänkte:
oj vad skönt men i år fattas finaste Brita i vårt liv och hon kan inte sitta med oss på altanen och njuta.
Kändes tungt och så har Ida lagt ut en fin bild på Brita på sin blogg som jag kopierat.



Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig densamma mer.
Alf Henriksson


Ha en fin kväll mina kära!

Love Susanne

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Saknaden e stor...

Kommentera här: