1

Superstart på måndagen........

med lite tidig morgonträning minsann!

Kära!

Jag är så tacksam att jag får vara frisk och att jag har min kropp och mitt sinne.

Uppmaningar från min finaste Mallakitis.

Förresten skall hon ikväll till konserten med Rihanna tillsammans med finaste Patrik och Ave.
Jag önskar dem lycka till i Malmö ikväll!

Lite jobb idag och så hem och mysa.

Förresten var det ganska lätt att gå upp idag eftersom det var ljusare helt enkelt på morgonen.

Och veckans kloka ord får bli: 

Dansa som om ingen ser dig,
älska som om du aldrig har blivit sårad förut,
sjung som om ingen kan höra dig,
lev som om himlen fanns på jorden

- OKÄND -

Love Susanne

Kommentarer:

1 jossan:

skriven

Wow sa duktig du ar som tranat innan jobb o allt. Hoppas endorfinerna kickar dig igenom dagen. Karlek i massor skickar jag genom rymden till dig min kara mor. Jag ringer snart!

Kommentera här: