3

Utbildning hela dagen......

Kära!

Idag har vi varit på kurs och vi har fått ta reda på vilken personlighet jag har.

Det har varit helt underbart och jag tycket det varit givande och lärorikt. God mat och gott fika och trevligt sällskap har vi också fått ta del av.

Så mina kära. Vi behöver varandra både vad gäller jobb och även fritid.

En dikt jag vill delger er är från Tage Danielsson och den lyder:

En droppe droppad i livets älv
har ingen kraft till att flyta själv
Det ställs ett krav på varenda droppe:
Hjälp till att hålla de andra oppe!"




Håller ni med mig?

Ha en fin kväll. Känner mig trött och skall vila nu men vi ses imorgon.
Nu är jag ledig i 6 dagar och imorgonbitti är det träning och mys med Malla.

Love Susanne

Kommentarer:

1 gertie:

skriven

Jag håller med dig. Långledigt låter inte dumt. Önskar dig en riktigt bra ledighet. Kram

2 Jannica:

skriven

:D:D:D

3 Carran:

skriven

Vilken fin dikt mamma:)

Kommentera här: