3

Tack alla mina nära och kära......

för uppvaktning av mig som mamma!

En helt underbar dag har det varit idag!
Tack Ida för att du hjälpte mig att fixa mat och tårta och Robin för att du köpte rosor och choklad från er.




Min fine son Patrik dig tackar jag för att du varit hos oss en hel dag och natt och för att du hjälpte till med städning och disk och för ditt underbara sällskap.


Du är den godaste killen som finns och jag är så stolt att jag får vara din mamma

Jenny och Milo har varit här också och min tacksamhet sänder jag även till er!

Min finaste Pontus som är min kärlek och en oerhört stor och viktig del i mitt liv







Denna fina handgjorda skål hade finaste Margit gjort till sin mamma och ett fint kort



Fin choklad från Ida och Robin


Fin bok av min man som jag önskat mig

Så har jag fått jättefina blommor och en morsdagsbakelse



En retroask från min svärmor Brita


Så lite fina blommor från mina nära och kära





Tack Josse och Caroline för telefonsamtal och uppvaktning.

Kärleksfulls tackar jag alla för att ni kommit ihåg mig idag.

Love Susanne

Kommentarer:

1 Jannica:

skriven

Härligt :)

2 e-k:

skriven

Fin dag du hade, underbart



:)

3 e-k:

skriven

vilken fin dag du haft, härligt

:)

Kommentera här: