2

Clematis i lila fick jag idag..............

av min kära kollega Marie som slutar hos oss imorgon!

Kära!

Kommer att sakna henne oerhört. Hon och jag har kommit varandra mycket nära och kunnat prata om allt mellan himmel och jord.

Så tack kära Marie och hoppas vi kan hålla kontakten och träffas i framtiden.

VÄNSKAP

Livet blir berikat
av kompisar och vänner
-att människor vill dela
sånt man gör och sånt man känner.

Så mycket man får lära,
så mycket som blir sagt...
Så mycket som kan hända
i vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycket glädje
att vara fler än en.
Att man har nåt gemensamt
i nuet....då...och sen...

Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet.
För du är bra på vänskap
-det hoppas jag du vet



Här är bilder på den fina blomman Marie gav mig!
Lycka till med ditt nya jobb och tack för att vi delat rum och allt annat vi delat uner ett och ett halvt år.





Kärlek till er alla!
Kvällen ikväll har varit underbar och jag har suttit ute och bara njutit.

Love Susanne

Kommentarer:

1 Jannica:

skriven

Skönt med sådana vänner :)

2 Carran:

skriven

Så fin blomma mamma. Hoppas ni kan hålla kontakt nu:)

Kommentera här: