1

När man vänjer sig...........

går det bra!

Kära!

Noah har nu varit hos i över en månad. Dessförinnan hade vi inte träffats på sex månader. Från början denna omgång var Noah lite blyg och restriktiv.

Mamma Josse var den som han var mest aknuten till men efterhand har han även mig som en viktig person i sitt liv.

Givetvis gillar Noah sina mostrar och morbröder och vill vara med dem också.

Men nu har vi kommit varandra riktigt nära!

Jag får göra mer och mer saker med honom och ikväll fick jag till och med duscha honom och fixa hans hår och göra honom ren och fin.

Det känns så härligt och skönt i mormors själ.

Härliga minnen att bära med sig framöver.

 

Ha en fin kväll!

 

 

Kommentarer:

1 jossan:

skriven

Ohh så glad jag blir i mitt lilla hjärta att Noah, min älskade unge, kan glädja dig så! Love you mamma och mormor! PS: snart kommer Delilah

Kommentera här: