1

Njuta min sista semestervecka......

skall jag verkligen göra!
Jag säger bara en sak: stranden nu kommer jag..........
Solkrämen, kylväskan, savetterna, boken, solkläderna, badlakanet, mp-3n också, och matsäcken nu packas allt ner och gör min sista semestervecka till en paradisisk tillvaro.!!!!!!



Kära!

Åkte förbi mitt arbete igår och jag måste erkänna att jag fick lite ångest när jag var där utanför.
Men jag tänkte att detta är min arbetsplats och det är därifrån jag får min inkomst så är det bara. Det är ju det att man får göra det bästa av det, eller hur?

Dagens motion blir; prommis med hundarna och träning med Julliene Michaels.

Dagens middag: köttfärsbiffar med bulgur och kokt blomkål och sallad till.

Dagens chill: läsa bok och umgås med familjen.

En fin dag önskar jag er också.

Det känns som om det blir fint väder idag. Fönstret i datarummet står på vid gavel och skickar in ljumma sommarvindar in till mig. Det tackar jag för!!!!
Jag har startat en tvättmaskin med lakan, som jag kommer låta torka i vinden.
Pontus kommer att få somna i gudomligt fräscha lakan med en doft av sommarvindar i, när natten faller på!

Love Susanne




Kommentarer:

1 Jannica:

skriven

Hoppas du får massa sol finaste du :)

Kommentera här: