1

Tre saker som gör dig glad..........

Kära!
Glitter Graphics Myspace Comments


Jag får peptalkbrev varje vecka av Olof Röhlander som är licencierad mental stryrketränare.

Hans uppmaning denna vecka var att jag skall nämna minst tre saker som gör mig glad.

Så jag skriver ner detta i min blogg och så sänder jag det vidare till er mina kära!!!!

1. Jag är glad att jag är frisk. Min man ligger i en förkylning och hostar och nyser, så i natt har jag verkligen varit glad att jag för tillfället är frisk ifrån det i alla fall.

2. Jag är glad att min fina dotter Josefine med Delilah, och min fina Noah kommer hem från USA och låter oss njuta av dem i några månader. Dessutom är jag mycket glad att jag skall få det stora privilegiet att få vara doula när Delilah föds.

3. Jag är glad att jag kommit igång med min träning och att jag ser att det ger effekt. Superlycklig och glad att jag fattar sammnhanget mellan träning och mitt välmående. Det går liksm hand i hand.


Så vill jag också skriva ner veckans kloka visdomsord:

Ditt liv är summan av alla dina val

Albert Camus


Kärleksfullt Susanne

Myspace Design

Kommentarer:

1 annemon:

skriven

Ja det finns nog många saker man kan vara glad åt egentligen.Ha de bäst

Kommentera här: