0

Jag är en änglamamma............ och jag kan uttala det idag

Hallå alla som läser min blogg!



Höromdagen när jag berättade lite om mitt liv till en av mina nya kolleger på jobbet kunde jag med styrka och oerhörd känsla säga : Jag har 9, nio barn, men en är är död och jag är en änglamamma. Hon tittade med stor respekt på mig och med hennes blick kunde jag känna att hon med stor känsla visade mig stor respekt. Dessutom sa jag att anledningen till min stora barnaskara är att jag har så oändligt stor kärlek i mitt hjärta.

Hon log och vände sig om och med tårar i mina ögon och med en stor klump i halsen kände jag mig oerhört nöjd och därmed var presentationen av mig klar. Det var oerhört ansträngande och känslosamt och hjärtat klappade extra fort trots att så lång tid förrunnit och det kommer det nog alltid att göra..............

Anglamamman Susanne



Att uthäda..........................

Kommentera här: