3

Sårad

Kära!

Ibland blir man sårad. Det känns så fruktansvärt att känna djup själslig smärta som man inte tror kommer att gå över. Men det är ju klart att det efter en tid bleknar och livet går vidare.

Vad är det som gör att man är tvungen att säga dumma saker till varandra och bara var dumma trots att vederbörande vet om att orden sårar till tårar????




Vill avsluta med en liten dikt

Var inte ledsen lilla mamma jag var tvungen att gå
Den dagen det hände slutade mitt hjärta att slå
Älskade pappa, mitt liv blev så kort
Ta hand om varandra när jag flyger bort
Jag vet att ni gråter det finns ingen tröst
men lyssna till ert hjärta ni kommer att höra min röst
Jag finns inte bland er men jag finns här ändå
Jag hör era böner och jag älskar er så





Med love från mamma Susanne

Kommentarer:

1 Gunilla:

skriven

Kram till dig..

2 Ann-Sofie:

skriven

Vilken underbar dikt... Kram

3 Carran:

skriven

Varför gråter du mamma?kram

Kommentera här: