6

Idag har förkylningen fått fäste i mig....

Kära!
Halsen känns som sandpapper och näsan är täppt och jag är förkyld. Pontus och Margit är också förkylda så vi har säkert smittat varandra.

Vilken tur att vi bara skall vara hemma ikväll med bara svärmor som gäst.



Jag skall förbereda nyårsmiddagen som kommer att bestå av:

Toast skagen
helstekt fläskfile med gräddstuvade kantareller och någon sorts potatis för de som äter potatis
vaniljpannacotta med hallonsås

Så det jag skall förbereda nu är att jag skall börja göra pannacottan.

Trevlig nyårsafton önskar jag er alla och ett gott slut!

Bilder lägger jag ut om en stund då jag förbereder en liten bild på just en nyårsbild.

Blev lite nostalgisk idag och kom ihåg att när Margit var liten blev vi uppmärksammade av tidningar och detta var vad jag kom ihåg dagen till ära.
Vill bara berätta att barnens pappa som jag var gift med då inte finns längre.
Han hade dock 5 egna barn och därmed blev det 13 tillsammans.



Numera finns ju min man Lasse i mitt liv och han är en underbar styvpappa till alla mina barn och en fin styvmorfar och styvfarfar till mina 4 barnbarn.

 Susanne





Kommentarer:

1 gertie:

skriven

Gott nytt år! Låter som en riktigt god nyårs middag. Kram

2 Susanne:

skriven

Det blir väl ok tycker jag även om man ibland kan variera sig.

kram Susanne

3 Malla:

skriven

Gott nytt år mamma!!<3

Älskar dig ;)

Mamma riktigt fin bild du tog på ängeln !!;)<3

Tack för ett underbart år 2010!!!

Jag känner på mig att 2011 kommer bli ett toppen år !!<3

4 Susanne:

skriven

Tack Margit för din kärlek och ditt stöd

tack lilla fina tjej för presentkortet. Nu skall jag njuta när jag beställer klippning nästa gång eftersom det också ingår massage i det.

2011 blir säker ett fint och underbart år

kramar Mamma

5 Lasse:

skriven

Tack för dina fina ord om mig min älskade ängel.

Det är skönt att veta att man är betydelsefull.

Gott Nytt År Snuttis.

6 Susanne:

skriven

Tack min man

Gott nytt år!

kramar Susanne

Kommentera här: