2

En nyårsönskan bara...............

Kära!

Pannacottan är klar och så här vill jag ha den på ett foto till er



För 25 år sedan hade jag en alldeles nyfödd liten flicka. Caroline föddes klockan 3,00 på natten till nyårsafton. Förlossningen gick oerhört snabbt och allt var över på cirka 45 minuter.

Tiden går fort och idag firar hon sin födelsedag tillsamman med sin pojkvän, bror och vänner. Hoppas att allt förflyter på ett alldeles utomordentligt sätt.

Jag vill sända varma hälsningar till er alla!
Min familj, mina barn, barnbarn, mina vänner och alla mina kära bloggvänner.
Tack alla för ert stora stöd och för uppmuntran och kärlek jag får av er:

Vill bara säga:



Kärleksfull




Kommentarer:

1 Carran:

skriven

jag e klar med pannacottan nu och den blev jättebra, ser att din också blev bra:)tack fölr igår och för födelsedagshälsningen innan, hörs senare..pusskram carran

2 Lasse:

skriven

Tack kära Caroline. Lycka till ikväll

Älskar dig

kram mamma

Kommentera här: