1

Milobesök

Till Milo, en solstråle i mormors liv

Jag är fin
för du har skapat mig.
Jag är dyrbar
för du älskar mig.
Skön är jag
i dina ögon,
en ädelsten
i din hand

Därför kan det kvitta
om någon säger
att jag är värdelös och dum.
In i mitt hjärta
viskar sanningen:
att jag är värd
mer än guld.

Jag är din ögonsten,
din hemliga skatt.
Du är glad
att jag finns till.
Jag vill tacka dig
så länge jag lever
och aldrig glömma
vem jag är.





En trött Milo har somnat i sin bärsjal


Kängurumetoden för valpen oxå..................



Myspys. Alla behöver värme eller hur?

Jag vill sända en tacksamhetens tanke till Lasse och Kerstin som smyckade min ängel Daniels grav, Tack från hjärtat.



Kram från mamma Susanne

Ses senare!!!

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Tack mamma för ditt fina inlägg om Milo...puss din dotter Jentami

Kommentera här: