0

Man skall leva för varandra



Kära ni!

Nu är det allahelgonahelg och vi påminns om våra nära och kära som har dött. Jag har min mor och far, min bror och min egen ängel Daniel.

Det smärtar mig att jag inte kan var uppe i Norrköping och tända och smycka min ängel Daniels grav och Rolands. Men jag är där mentalt och tänder och smyckar.

Imorgon skall jag till mina kära föräldrars grav och lägga en krans och tända ljus. Det känns så underbart att får göra detta för de, En liten återgäldning för allt det gjort för mig och för att jag fick födas.

Så låt oss göra som i ovanstående sång. Leva för varandra medans vi har varandra, eller hur?

Ta hand om din sorg.





 Jag tänker på mina kära!!!! Det är så svårt.




Stå inte gråtande vid min grav
jag är inte där, jag sover inte.

Jag är tusen vindar som blåser
jag är diamantglittret på snön
jag är solsken på mognat vete
jag är det milda höstregnet.

När du vaknar i gryningsdunklet
är jag det lätta suset
av fåglars flykt
jag är de milda stjärnorna
som lyser i natten.

Stå inte gråtande vid min grav
jag är inte där, jag dog inte.

Okänd författare





kram mamma Susanne

Kommentera här: