2

Allahelgonahelgen





Idag har Lasse åkt till Örebro och jag är ensammen med barnen. Jag har varit till tandhygienisten och fått mina tänder vejorda. När jag låg i tandläkarstolen strömmade lugn flöjtmusik ur högtalarna och det gjorde att jag verkligen kunde tänka på andra saker medans tandhygienisten rengjorde tänderna. Tandhygienisten var mycket proffessionell och lugn och hennes bemötande var helt perfekt.

Sedan åkte jag ner till Margits sjukgymnast och betalade min rest dit. Margit har en skada på hälen så vi fick skaffa små kuddar i skorna för att hennes smärta skall försvinna och hon skall kunna fortsätta att träna sin älskade fotboll.

Vet ni vad? Idag har jag beslutat mig för att börja träna på Fysiken igen. Jag anmälde mig och så nu är det igång igen med min träning. Det känns helt otroligt skönt att investera tid och pengar i sig själv.

Efter detta åkte jag till Rusta och fixade lite hygienartiklar till spec pris.



Kram från mamma Susanne

Ps jag hade användning av min avslappning idag Ds

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

wow mamma, va duktig du e! Nu e det tränings som gäller! Lov u!

PUSSSSS

2 alva:

skriven

du är så duktig

Kommentera här: