1

Livet går vidare

När min fine ängel Daniel togs ifrån mig fortsatte givetvis min livsvandring med mina två barn som var kvar.
Vad jag däremot inte visste var att jag skulle få 6 (sex) underbara små människobarn till i framtiden. Med facit i hand har alltså livet haft ännu mer glädje att förgylla mitt liv med.
Det har idag gått 25 år och barnen är i spridda åldrar. Det är ofattbart att livet så plötsligt  kan ändra karaktär och bli bättre och bättre att sorg kan bytas mot glädje. Det är 30 år sedan min Daniel fick en himmelsk kropp och kläddes i vita kläder.

Alla mina barn betyder så mycket för mig så det finns inte ord som går att beskriva detta stora fenomen.
Tack moder jord för den stora gåvan jag fått förvalta och att det var jag som just var den utvalda kvinnan att föda dessa underbara varelser och att få var med och fostra. stötta och ge kärlek till dessa underbara barn. Detta är en stor ynnest, som jag inte med ord kan beskriva. Många har frågat varför jag skaffat så många barn och jag säger att jag lånat ut min kropp till att just få ge dess små underverk liv.

Livets efterrätt har jag också fått ta del utav. Nämligen barnbarn. Jag har fyra pojkar som heter Alexander som är 12 snart, Samuel som är nio år och mina allra nyföddaste Milo som föddes den första juni och Noah som föddes den 15 juni detta är
Jag vill skicka en ros till alla mina barn och till mina fina barnbarn som en kärlekshälsning från  mamma. farmor och mormor.
Tack för att jag får förmånen att vara en farmor och mormor. Hoppas jag kan vara ett stöd och en ledstjärna för er som vad jag varit till mina barn.

mina fina rosa rosor!

Jag vill även att ni lyssnar till Carola och tänker på orden och på ert eget livsverk.

Kram Susanne

Kommentarer:

1 jenny wiik:

skriven

TACK MAMMA, SÅ FINT SKRIVET. ÄSLKAR DIG!!

Kommentera här: